【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

助手惹火言論焫着Do姐 MC張天賦︰佢唔代表我

發佈時間: 2023/07/13

MC張天賦過往因助手Yee Yee在社交平台焫火頭而惹是非;近日Yee Yee又在Telegram群組留下惹火言論,矛頭直指前輩鄭裕玲(Do姐),以及華納同門Moon Tang和蘇麗珊。MC昨日澄清只是助手的私人言論,並不代表他的立場。

MC張天賦的助手Yee Yee曾在網上嘲諷MC好友洪嘉豪,日前她再焫火頭,在TG粉絲群組指MC無興趣拍攝鄭裕玲(Do姐)的旅遊節目,因「討好前輩嘅嘢唔係好啱佢」。此外,Yee Yee狠批MC的同門師妹、湯令山女友Moon Tang唱歌及廣東話咬字「好難頂」,揚言「好想剪佢脷筋」,又暗踩另一同門蘇麗珊。

MC昨日出席行李箱品牌活動,問到其助手言論可有影響心情?他說︰「最近報道唔太影響到我,其實佢(Yee Yee)只係喺社交網私人群組討論,唔係喺官方歌迷會或IG講,坦白講係佢嘅言論自由。當然佢提及華納嘅人,我會覺得有啲唔舒服,但畢竟佢唔係華納嘅人(員工),都係嗰句,佢唔代表我講嘢,亦唔代表我任何立場。」

無影響同門交情

若日後遇上Do姐,MC表示不會尷尬,「Do姐係前輩,佢會明白我。」他透露曾獲邀拍攝Do姐的節目,「但因檔期問題合作唔到,如果有機會當然想去。」會否叫助手日後慎言?他說︰「絕對會,但都會尊重對方。」他指事件不會影響自己跟Moon Tang及蘇麗珊的交情。提到助手大爆陳凱詠將簽華納,MC自言不清楚真假。

採訪、攝影︰Pauline

美術︰梁政敏

助手惹火言論焫着Do姐 MC張天賦︰佢唔代表我

MC助手Yee Yee經常惹是非。(資料圖片)